Konferencja „Sztuczna inteligencja odmienia biznes”
Formularz zgłoszeniowy
Antyspam
Kod dostępu
Zgłaszający
Zwrot grzecznościowy
Pan
Pani
Państwo
Imię i nazwisko
E‑mail
Telefon
Firma
Nazwa
NIP
Uczestnicy
Imię i nazwisko
Usuń
Dodaj uczestnika
Warunki
Definicje
Firma
Firma, której przedstawiciele — uczestnicy — mają wziąć udział w wydarzeniu organizowanym przez Izbę. Pośrednikiem i przedstawicielem firmy w komunikacji z Izbą jest osoba rejestrująca.
Izba
Izba Przemysłowo‑Handlowa Rybnickiego Okręgu Przemysłowego
z siedzibą pod adresem:
ulica Rynek 12, 44‑200 Rybnik
.
Wydarzenia Izby
Oprogramowanie (aplikacja internetowa) do rejestracji uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez Izbę.
Informacje o wydarzeniu
Organizatorem konferencji jest Izba.
Konferencja odbędzie się w
dniu 21 maja 2025 roku
.
Konferencja odbędzie się w auli rybnickiej filii Uniwersytetu Ekonomicznego, pod adresem: ulica Rudzka 13c, 44‑200 Rybnik.
Ogólne zasady
Udział w konferencji jest możliwy dla przedstawicieli firm z Rybnickiego Okręgu Przemysłowego.
Warunkiem udziału jest wcześniejsza rejestracja poprzez Wydarzenia Izby oraz akceptacja przez Izbę, zgodnie z opisanymi niżej krokami.
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
W trakcie spotkania będą wykonywane zdjęcia, na których mogą być widoczni uczestnicy. Zdjęcia zostaną opublikowane na witrynie internetowej Izby. W szczególności, nie zostaną opublikowane przez Izbę na innych witrynach internetowych.
Rejestracja
Osoba rejestrująca wypełnia formularz w Wydarzeniach Izby. Wprowadza swoje dane kontaktowe, informacje o firmie, oraz informacje o uczestnikach. Osoba rejestrująca domyślnie nie jest uczestnikiem.
Osoba rejestrująca w imieniu swoim oraz uczestników akceptuje niniejsze Warunki.
Treść formularza zostaje przesłana e‑mailem do Izby z kopią do osoby rejestrującej.
W przypadku akceptacji udziału Izba przesyła potwierdzenie do osoby rejestrującej.
Ochrona danych osobowych
Informacje wspólne
Administratorem danych osobowych jest Izba.
Izba przechowuje dokumentację dotyczącą wydarzenia przez okres 5 lat od dnia zakończenia wydarzenia.
Przetwarzanie danych osobowych dotyczy osoby rejestrującej uczestników wydarzenia oraz samych uczestników.
Na podstawie wprowadzonych danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.
Dane nie będą przesyłane do państw trzecich.
Osoba rejestrująca jest zobowiązana do przedstawienia niniejszych warunków uczestnikom przed dokonaniem rejestracji.
Dokonanie rejestracji jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszych warunków zarówno przez osobę rejestrującą, jak i przez uczestników.
Osoba rejestrująca komunikuje się z Izbą w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w imieniu własnym i uczestników.
Dowodem akceptacji niniejszych warunków jest e‑mail wysłany przez Wydarzenia Izby do Izby z kopią do osoby rejestrującej. Wiadomość zawiera treści wprowadzone w formularzu oraz kopię niniejszych warunków.
Osoba rejestrująca
Dane kontaktowe osoby rejestrującej są zbierane w celu umożliwienia komunikacji związanej z uczestnictwem w wydarzeniu, w szczególności w celu poinformowania przez Izbę o akceptacji uczestnictwa lub
np.
o odwołaniu wydarzenia.
Wymagane jest podanie takich danych, które Izba może uwierzytelnić w komunikacji z firmą.
Uczestnik
Imię i nazwisko uczestnika są zbierane w celu umożliwienia weryfikacji osób, które faktycznie pojawią się na wydarzeniu.
W ramach wykonywania zdjęć może zostać utrwalony i upubliczniony wizerunek uczestnika.
Izba nie ma możliwości zagwarantowania, że prawa związane z ochroną danych osobowych uczestnika będą przestrzegane przez pozostałych uczestników. Uczestnik może zgłosić ewentualne naruszenia przedstawicielom Izby, którzy podejmą starania w celu ich zaprzestania.
Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych
Wniosek o wycofanie zgody na określony sposób przetwarzania danych osobowych Izba realizuje po upewnieniu się, że został złożony przez osobę, której dane są przetwarzane. Jeżeli podane w trakcie rejestracji dane są nieprawdziwe lub niekompletne, to realizacja wniosku może być niemożliwa.
Osoba rejestrująca może wnioskować o usunięcie jej danych kontaktowych z dokumentacji dotyczącej wydarzenia prowadzonej przez Izbę. Dodatkowym następstwem realizacji tego wniosku jest uniemożliwienie składania kolejnych wniosków.
Uczestnik może wnioskować o zaprzestanie publikowania na witrynie internetowej Izby zdjęcia z jego wizerunkiem.
Uczestnik może wnioskować o usunięcie jego podanych przez osobę rejestrującą danych z dokumentacji dotyczącej wydarzenia prowadzonej przez Izbę.
Zaakceptuj warunki